تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

عکس‌های جدید کیمیا بابائیان در طبیعت

کیمیا بابائیان (بازیگر) با انتشار عکسی از خودش نوشته: عادت ندارم درد دلم را به هرکسی بگویم پس خاکش می‌کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند، نه دردی دارم، نه قلبی.


اقتصاد۲۴- کیمیا بابائیان (بازیگر) با انتشار عکسی از خودش نوشته: عادت ندارم درد دلم را به هرکسی بگویم پس خاکش می‌کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند، نه دردی دارم، نه قلبی. (چارلی چاپلین)


کیمیا بابائیان بازیگر و عکاس جوان ایرانی در بیست و چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ در اصفهان به دنیا آمد. وی علاوه بر بازیگری، به منشی گری صحنه و نیز دستیاری کارگردانی نیز فعالیت داشته و اولین تجربه بازیگریش در فیلمی بود که تهیه کنندگیش را پدرش بر عهده داشت و پس از آن در سریال‌ها و فیلم‌های سینمائی متعددی جلوی دوربین رفت. نگاهی می‌کنیم به کارنامه هنری و زندگی شخصی وی.


بیشتر بخوانید:  نسبت فامیلی رزیتا غفاری با گوگوش چیست؟ +عکس


کیمیا بابائیان در دبیرستان سوره، رشته نمایش خواند و برای ادامه تحصیلات آکادمیک، عکاسی را برگزید.

پدرش، داریوش بابائیان، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان است، اما مخاطبان سینمای ایران با او آشنائی چندانی ندارند او متولد اول تیرماه ۱۳۳۲ در اصفهان است و در طول فعالیت‌های کاری خود جوایزی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است. بیشتر سینماگران ایرانی او را به عنوان یک تهیه کننده سرشناس می‌شناسند تا کارگردان و نویسنده و بازیگر.

منبع: برترین ها
ارسال نظر