اقتصاد۲۴، این باعث میشود که پورشه ۷۱۸ باکستر به عنوان یکی از گزینههای تنها در این بازه قیمتی باقی بماند، زیرا آئودی TT رودستر پس از این سال نیز راه بامو را ادامه میدهد.
با این وجود Z ۴ هنوز هم یک کانورتیبل لوکس دوستداشتنی است که یک تجدید سبک برای سال ۲۰۲۳ در گزینههای رنگ جدید، قسمت جلویی اصلاحشده و چند ویژگی استاندارد دیگر داشتهاست.
بیشتر بخوانید: ژیان، رقیب اصلی کراس اوورهای جدید!+عکس
رنگ فوقالعاده Thundernight Metallic BMW (یک گزینه ۶۵۰ دلاری) به Z ۴ راه پیدا میکند، که به طراحی آن کمک میکند کمی تازهتر به نظر برسد و نشانهای اختیاری ۲۰۰ دلاری BMW M ۵۰ Years روی کاپوت و صندوق عقب ظاهر خوبی دارند.
اما تفاوت بین این مدل فیس لیفت شده و مدل قبلی آن به سختی قابل توجه است. توری مشبک پهنتر و افقیتر است، چراغهای مه شکن پایینتر هستند و چرخهای ۱۹ اینچی جدید هر گوشه را تزئین میکنند. پکیج M Sport در حال حاضر در M ۴۰ i نیز استاندارد است، که برخی ارتقاهای آیرودینامیکی ظریف را به سپرها اضافه میکند.
داخل Z ۴ کابینی آشنا دارد، با اکثر مواد ممتاز مشابه که در سایر قسمتهای خط تولید BMW یافت میشود، مانند تریم فیبر کربن و آلومینیوم. فقط اکنون فرمان چرمی M، پدالهای M و زیرپایی استاندارد M به عنوان بخشی از بسته M Sport در کنار همان چرم Ivory White Vernasca مانند سال گذشته وجود دارد.
بی ام و واقعاً میتوانست صندلیهای Z ۴ را در اینجا ارتقا دهد. چرم Vernasca روی صندلیها بسیار عالی است و اکنون گرمایش و پشتیبانی کمری استاندارد را در M ۴۰ i ارائه میدهد، اما کماکان از خودروهای اسپرت روز دنیا عقب است. حتی با وجود سیستم تعلیق تطبیقی M که اکنون استاندارد است، صندلیهای Z ۴ همچنان نسبت به برخی از رقبای خود خشنتر و سختتر است.
کابین نیز واقعاً تنگ است، اما نه بیشتر از آئودی TT رودستر یا پورشه باکستر. خبر خوب این است که همیشه میتوانید سقف را بردارید، که در ۱۰ ثانیه با سرعت ۳۱ مایل در ساعت اتفاق میافتد.