تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

کرمان موتور شرایط فروش KMC T۸ را اعلام کرد

کرمان موتور شرایط فروش KMC T۸ را اعلام کرد. قیمت پیکاپ کی ام سی T۸ معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تعیین شده است.

اقتصاد۲۴-شرکت کرمان موتور شرایط فروش KMC T۸ را اعلام کرد. در این بخشنامه قیمت پیکاپ کی ام سی T۸ معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. از این مبلغ یک میلیارد تومان به صورت نقدی و مابقی آن به صورت اقساطی با بازپرداخت دوازده ماهه دریافت خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T۸ از روز شنبه سی ام اردیبهشت ماه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. توجه به این نکته ضروری است که کی ام سی T۸ در رده خودرو‌های تجاری قرار می‌گیرد و بنابراین قیمت‌گذاری آن زیر نظر شورای رقابت نیست.

کی ام سی T۸ یکی از پیکاپ‌های محبوب و پرطرفدار در بازار ایران است. قوای فنی این پیکاپ از ترکیب موتور دو لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس گیربکس شش سرعته دستی تشکیل شده است. جعبه دنده این خودرو قدرت را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند و پیشرانه آن نیز توان قابل توجهی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. از این رو می‌توان گفت که KMC T۸ یک پیکاپ آفرودی توانا محسوب می‌شود.

از جمله امکانات این پیکاپ می‌توان به سیستم سرگرمی همراه با نمایشگر و شش بلندگو، سیستم کنترل پایداری، تریم چرمی کابین، کروز کنترل، رکاب جانبی، آینه‌های برقی به همراه گرمکن، چراغ جلو زنون و چراغ عقب LED اشاره کرد.

در شرایط فروش KMC T۸ سود سه درصدی ماهیانه برای تاخیر در تحویل خودرو در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند این پیکاپ را در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی خریداری کنند. اقساط خودرو در قالب یک چک یکساله به تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ دریافت خواهد شد. مبلغ این چک ۷۷۹ میلیون تومان است.

خودرو‌های ثبت نامی در این بخشنامه، ظرف مدت ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. سند خودرو نیز تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند.

ارسال نظر