تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

تاج: انتخاب داوری خارجی توهین به داورها بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم داوری هم اشکالی نداشت و الحمدالله داوری خوبی بود. اگر به سمت داور خارجی می‌رفتیم که من هم مخالفش بود، یک نوع عقب گرد و توهین به مجموعه داوری بود.

اقتصاد۲۴- مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: برنده واقعی خود مردم بودند که ۱۲۰ دقیقه بازی خوب و با نشاط را دیدند. به نظرم داوری هم اشکالی نداشت و الحمدالله داوری خوبی بود. اگر به سمت داور خارجی می‌رفتیم که من هم مخالفش بود، یک نوع عقب گرد و توهین به مجموعه داوری بود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات مربوط به بلیت‌فروشی گفت: ما باید حتما VAR را برای سال آینده تنظیم کنیم و بعد از آن، بحث بلیت فروشی انجام شود. فردا هشت صبح سازمان لیگ بخش‌نامه‌ای به همه باشگاه‌ها می‌فرستد و فدراسیون فوتبال و AFC خیلی جدی دنبال این است که بلیت الکترونیکی فروخته شود. هر ورزشگاه هم متناسب با ورزشگاه خود باید مردم را روی صندلی بنشاند.


بیشتر بخوانید:  قهرمانی شاگردان یحیی در جام حذفی


وی درباره نامه معاون اول رئیس جمهور درباره عقد نکردن قرارداد ارزی با خارجی‌ها گفت: من این نامه را ندیدم، اما شنیده‌ام. فردا صبح یک ابلاغیه به باشگاه‌ها می‌کنیم که شرایط و قوانین فصل آینده لیگ برتر است که مربوط به مجوز حرفه‌ای است. یک سری از قوانین شرایط داخلی کشور است و یک سری هم مربوط به مجوز حرفه‌ای است. ما این نامه را ندیدیم.

تاج درباره تصویب آیین‌نامه باری نقل و انتقالات گفت: این آیین‌نامه را فردا هشت صبح ابلاغ می‌کنیم، اما اگر سقف بودجه را نبندیم همه باشگاه‌ها ورشکست می‌شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر