تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار خودرو در طول یک هفته گذشته کاهش قیمت ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

اقتصاد۲۴- همزمان با کاهش قیمت‌ها در سایر بازار‌ها همچون ارز و طلا، قیمت خودرو نیز طی یک هفته گذشته در مسیر نزولی قرار داشت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار خودرو در طول یک هفته گذشته کاهش قیمت ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

بنا به این گزارش، در طول یک هفته گذشته پژو۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۵ میلیون تومانی و پژو۲۰۶ تیپ ۳ مدل ۱۴۰۲ نیز افت ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد. به این ترتیب، پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۰ در بازار ۴۹۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان قیمت داشت.


بیشتر بخوانید: فروش فوری پژو ۲۰۷ بدون قرعه کشی آغاز شد


همچنین پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲، ۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشتند. پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم اکنون در بازار ۶۶۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ حدود ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. در این میان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۹۰۵ میلیون تومان فروش رفت.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ در بازار کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به ۸۷۵ تومان رسیده است. تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم به همین نسبت ارزان شده و ۶۹۵ میلیون تومان قیما پیدا کرده است.

بررسی‌ها از روند بازار خودرو نشان می‌دهد که دنا اتوماتیک توربوپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان طی یک هفته گذشته ارزان شده و ۸۷۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. راناپلاس پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان رسیده است.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر