تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

خودکشی در جهان بدون گلزار! + فیلم

چند روزی است که خبر ازدواج محمدرضا گلزار، بخش بزرگی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده است. این هنرپیشه نیز با انتشار تصاویری این خبر را تلویحا تایید کرده و به فاصله کوتاهی ده‌ها صفحه با نام فردی که همسر این هنرپیشه معرفی شده، در فضای مجازی باز شده است.

اقتصاد۲۴- اما اخیرا کاربری در فضای مجازی کاربری با انتشار یک توئیت، ادعای حیرت انگیزی را درباره ازدواج محمدرضا گلزار مطرح کرد. ادعایی که خبر از مسمومیت و خودکشی چند دختر نوجوان در شب ازدواج گلزار می‌داد.

ظاهرا دنیای بعد از محمدرضا گلزار کار دست بعضی از طرفداران این بازیگر سینما داده است. چند روزی است که خبر ازدواج محمدرضا گلزار، بخش بزرگی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده است. این هنرپیشه نیز با انتشار تصاویری این خبر را تلویحا تایید کرده و به فاصله کوتاهی ده‌ها صفحه با نام فردی که همسر این هنرپیشه معرفی شده، در فضای مجازی باز شده است. اما اخیرا کاربری در فضای مجازی کاربری با انتشار یک توئیت، ادعای حیرت انگیزی را درباره ازدواج محمدرضا گلزار مطرح کرد. ادعایی که خبر از مسمومیت و خودکشی چند دختر نوجوان در شب ازدواج گلزار می‌داد.


بیشتر بخوانید: عکس امین حیایی در عروسی گلزار پربازدید شد


طبق ادعای این کاربر یکی از دخترانی که خودکشی کرده است، در ویدئوی معروف دنیای بدون گلزار نیز حضور داشت. با کمی جست و جو در فضای مجازی، ادعای این کاربر بیشتر رنگ حقیقت به خود می‌گیرد. جالب آنکه گلزار علیرغم بالا رفتن سن، پایین آمدن کیفیت و فروش فیلم‌ها و ورود چهره‌های جوان‌تر به عرصه سینما، کماکان به مدد برخی از رسانه‌ها، فضای مجازی و همچنین خیل عظیم هوادارانش، ستاره‌ای مرئی باقی مانده است. هوادارانی که در فقدان کاندید‌های موثر برای الگوپذیری، در فضایی ایزوله، ویترینی و محدود شده توسط رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته‌اند که جز جذب شدن به ستاره‌های چند نسل گذشته، ظاهرا گزینه‌ای ندارند. فضایی که البته همیشه برای برخی آب و نان نیز داشته است. از صفحه‌های هوادار که پیش از این با اشتراک گذاری تصویرِ لایک یا حمایت گلزار از صفحه‌شان، تبلیغات می‌کردند تا صفحه‌های دعانویسی و فالگیری، که ازدواج گلزار را، ثمره فروش محصولات خود می‌دانند!

منبع: فرازدیلی
ارسال نظر