تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

ضد و نقیض گویی ها درباره حذف یا ادامه فعالیت حسین سلاح‌ورزی در اتاق بازرگانی

بح امروز برخی از کانال‌های خبری از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. اما او این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب کرد و گفت ما از صبح امروز در محل کار حاضریم و استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم

اقتصاد۲۴- صبح امروز برخی کانال‌های خبری و ایرنا از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. اما او در مقابل و در گفتگو با اقتصاد آنلاین این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب کرد و گفت ما از صبح امروز در محل کار حاضریم و استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم.

این در حالی است که ایرنا در خبری با کد ۸۵۱۵۱۸۰۷ و در ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه نوشته بود که: «پس از انتخاب سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران، اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند، اما اتاق بازرگانی با اقدام غیرقانونی، سلاح‌ورزی را در لیست نامزد‌های ریاست اتاق قرار داده بود.
در روز‌های اخیر همچنین انتقادات رسانه‌ای گسترده از ابهامات عملکرد سلاح‌ورزی در حوزه اقتصاد منتشر شد.
بدین ترتیب با پیگیری‌های انجام‌شده و در راستای رویکرد ضد فساد دولت، سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفت تا بخش خصوصی از یک حاشیه خودساخته نجات یابد.».

اما حال باید منتظر ماند و دید که ادعای خبرگزاری‌های نزدیک به جریان اقتدارگرا و دولت درباره رفتن سلاح ورزی از اتاق بازرگانی حقیقت است و یا او مثل امروز صبح هم چنان به کارش ادامه خواهد داد.

ارسال نظر