تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

واکنش وزارت ارشاد به ممنوع‌شدن ورود نازنین بیاتی به مشهد

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارشاد در پاسخ به سوالی درباره نازنین بیاتی و ممنوع شدنش برای ورود به یک مراسم رونمایی در مشهد گفت: مگر کسی می‌تواند بگوید که یک شهروند جمهوری اسلامی به مشهد سفر نکند؟

اقتصاد۲۴- مهدی سموعی در پاسخ به سوالی درباره نازنین بیاتی و ممنوع شدنش برای ورود به یک مراسم رونمایی در مشهد بیان کرد: مگر کسی می‌تواند بگوید که یک شهروند جمهوری اسلامی به مشهد سفر نکند؟

سموعی اضافه کرد: تهیه کننده‌ها و کارگردانان علی رغم اینکه همه شان برای من و وزارتخانه محترم هستند، اما اجازه دهید بخشی از این‌ها را به پای شیطنت‌هایی بگذاریم که به دیده شدن برخی از این فیلم‌ها کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید: وزیر ارشاد به حواشی اخیر نازنین بیاتی واکنش نشان داد


وی در پاسخ به مجری که یعنی این خبرسازی‌ها جزوی از کمپین رسانه‌ای فیلم است؟ توضیح داد: آنچه که گفته شده و در رسانه‌ها وجود دارد واقعیت ندارد.

سموعی در پاسخ به مجری درباره اینکه حتی اگر نازنین بیاتی در موضوعی قانون را رعایت نکرده باشد باید از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شود گفت: اگر همه قانون را رعایت کنند، اهالی هر صنفی درباره آن صنف تصمیم می‌گیرند.

وی در پایان گفت: درباره این مساله چه در مشهد و چه هر جای دیگری این اتفاق رخ بدهد قطعا وزارت ارشاد پیگیر است. امیدواریم هم حلم و همراهی از طرف جامعه هنری اتفاق بیفتد، وزارت فرهنگ و ارشاد هم به وظایف ذاتی خود عمل کند، اطمینان داشته باشید سایر دستگاه‌ها هم راحت‌تر هستند که مسائل از کانال اصلی خود پیگیری شود.

منبع: انتخاب
ارسال نظر