تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۸ تير ۱۴۰۲

خریدهای جدید باشگاه استقلال در فصل جدید

نام‌های جدید در لیست خرید نکونام برای فصل جدید تیم استقلال در حالی هر روز تغییر می‌کند که به نظر می‌رسد این لیست تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل دارد.

اقتصاد۲۴- استقلال در شرایطی چند روزی است فعالیت نقل و انتقالاتی اش را آغاز کرده که گفته می‌شود این تیم با چند بازیکن به توافق اولیه هم دست پیدا کرده است.

عارف آقاسی، مسعود ریگی، آرمین سهرابیان و آریا برزگر بازیکنانی هستند که گفته می‌شود با استقلال به توافق رسیده اند و احتمال اینکه فصل آینده پیراهن این تیم را برتن کنند بسیار زیاد است.


بیشتر بخوانید: سه استقلالی سابق در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان


البته طبیعتا هواداران استقلال دوست دارند ستاره‌ها پیراهن این تیم را برتن کنند و طبیعتا جذب بازیکنان متوسط لیگ برتر آن‌ها را راضی نخواهد کرد. آبی‌ها با توجه به اسامی مطرح شده برای حضور در استقلال نگران این تیم در فصل آینده هستند چرا که معتقدند جواد نکونام باید سراغ بازیکنان ملی پوش مطرح برود تا توان رقابت با رقبا را داشته باشد.

خرید غیرمنتظره استقلال در خط دفاعی

آبی‌ها شاید در خط دفاعی یک خرید غیرمنتظره برای فصل آینده لیگ برتر داشته باشند.

گفته می‌شود نام سید مجید حسینی مدافع سابق استقلال که قراردادش با کایسری اسپر ترکیه به پایان رسیده، در لیست خرید جواد نکونام قرار دارد و باشگاه استقلال می‌خواهد این بازیکن را برگرداند، اما تا این لحظه باشگاه استقلال به صورت رسمی هیچ خبری در این خصوص منتشر نکرده و بازگشت مجید حسینی به جمع آبی پوشان به نظر جواد نکونام بستگی دارد.

باید دید آیا سرمربی استقلال مدافع سابق آبی‌ها و لژیونر فعلی فوتبال ایران را برمی‌گرداند یا گزینه دیگری برای تقویت خط دفاعی استقلال دارد؟

منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر