تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
برگه منتشر شده اعتبار ندارد/ حقایق را خواهم گفت

حسین سلاح‌ورزی ادعای استعفایش را رد کرد + عکس

برگ منتشر شده را فاقد اعتبار و آثار حقوقی میدانم و به فضل خداوند متعال روز یکشنبه حقایق پیرامون موضوع را خواهم گفت

اقتصاد ۲۴-  رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که چندی پیش خبر خبرگزاری دولت مبنی بر استعفا را تکذیب کرده بود، خبر استعفای خبرگزاری ایسنا را هم رد و آن را فاقد اعتبار حقوقی دانست.
رییس اتاق ایران نوشت:اینجانب حسین سلاح ورزی از ریاست ‎اتاق بازرگانی ایران کناره گیری نکرده و در مسئولیت محول شده از سوی هییت نمایندگان مشغول به خدمت هستم.
برگ منتشر شده را فاقد اعتبار و آثار حقوقی میدانم و به فضل خداوند متعال روز یکشنبه حقایق پیرامون موضوع را خواهم گفت.


سلاح ورزی در حالی در تویتی این خبر را داده است که صبح امروز ایسنا نوشت «متن استعفای حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی پس از گذشت چند روز از انتخابات پرحاشیه این اتاق به دست خبرنگار ایسنا رسید. درحالی که در انتخاباتی که ۲۸ خردادماه برگزار شده بود، حسین سلاح ورزی به عنوان منتخب اعضا انتخاب شد، پس از آن اسنادی منتشر شد که نشان میداد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند. پس از آن خبرگزاری ایرنا روز پنجم تیرماه از استعفای سلاح ورزی خبر داده بود ولیکن برخی مدعی شدند که وی استعفا نداده است.
در متن استعفای سلاح ورزی آمده است:
"اعضا محترم و معزز هیئت نمایندگان
با سلام و احترام
به منظور فراهم کردن شرایط بهتر جهت فعالیت‌ها و ماموریت‌های اتاق بازرگانی، به عنوان خانه بخش خصوصی ایران، ترجیح اینجانب به این است که کناره گیری نمایم؛ لذا بدینوسیله مراتب استعفای خود را از ریاست اتاق بازرگانی ایران به محضر شما بزرگواران اعلام و تقدیم میدارم.
با تجدید احترام
حسین سلاح ورزی»

تصویر نامه استعفای وی در ادامه آمده است

ارسال نظر