تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۴ تير ۱۴۰۲

از قرارداد نکونام پرینت بگیرند

سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به ادعای جواد نکونام و گم شدن قرارداد این سرمربی واکنش نشان داد.

اقتصاد۲۴- پس از پایان دیدار دوستانه استقلال و پیکان، جواد نکونام صحبت‌های انتقادی زیادی را مطرح کرد که یکی از آن‌ها به بحث گم شدن قرارداد وی بر می‌گشت. اتفاق عجیبی که با واکنش‌های گسترده‌ای نیز همراه شد.

نکونام در صحبت‌هایش اعلام کرد: آقای خطیر تازه آمده، ولی من به شما می‌گویم قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. واقعاً یک نفر می‌تواند به راحتی اسناد یک باشگاه را با خودش ببرد؟

این صحبت‌ها باعث شد تا سرپرست پیشین آبی‌ها نیز واکنش نشان دهد. حجت کریمی در گفتگو با فارس و در خصوص مسئله گم شدن قرارداد جواد نکونام و این شایعه که گفته می‌شود او قرارداد را با خودش برده، اظهار داشت: قرارداد در باشگاه است. پرینت بگیرند. مشکلی که ندارد! اصل قرارداد دست من نیست. نزد خودشان است و شیطنت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:  قرارداد نکونام پیدا شد!


وی افزود: حرف دیگری ندارند بگویند و به زودی جواب همه را می‌دهم. قرارداد در باشگاه موجود است. اگر می‌خواهند پرینت بگیرند و مدیر جدید امضا کند.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال، تصریح کرد: قراردادی که پول داده نشده، هیئت مدیره و هیچ کس دیگری امضا نکرده، قرارداد نمی‌شود. من امضا نکردم، از کامپیوتر یک پرینت بگیرند و بقیه امضا کنند. الان هرکه آمده امضا کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر