تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

گزارش روزانه بورس امروز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲

شاخص کل بازار سهام سومین روز کاری هفته را تحت تاثیر اخبار، با رشدی ۲۱ هزار واحدی به پایان رساند.

اقتصاد۲۴- بازار سهام سومین روز کاری هفته را تحت تاثیر اخبار روز گذشته متعادل آغاز کرد، و رفته رفته بر میزان تقاضای بازار افزوده شد به نحوی در نهایت شاخص کل در نزدیکی کانال ۲ میلیون واحد ایستاد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۹۹۸ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۷ هزار واحدی به ارتفاع ۷۰۹ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «وبملت»، «فولاد» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فغدیر»، «وسپهر» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شبندر»، «خساپا» و «غنوش» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «کتوسعه» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.


بیشتر بخوانید: سهام عدالت از چه زمانی قابل معامله می‌شود؟


لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر