تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

نیمی از مردم برنامه‌های محرمی تلویزیون را ندیدند/ آقای جبلی از کدام رشد مخاطب صحبت می‌کنید؟

مرثیه خوانی حاج محمود کریمی از شبکه دوم سیما ۱۰ درصد مخاطب داشته اشت.

اقتصاد۲۴-مرکز تحقیقات صداوسیما درباره برنامه‌های مخاطبان برنامه‌های محرمی سیما اعلام کرد: در دهه اول محرم سال جاری در مجموع ۵۲.۴ درصد از پاسخگویان، بیننده ویژه‌برنامه‌های دهه اول ماه محرم شبکه‌های سیما بوده‌اند که این عدد نسبت به سال گذشته ۸.۱ درصد رشد یافته است.

به گزارش سینما اعتماد، با این حال می‌توان گفت نیمی از مردم برنامه‌های محرمی شبکه‌های تلویزیون را ندیدند.

به نقل از جان نما؛ براساس این نظرسنجی، برنامه «حسینیه معلی» با ۳۰.۶ درصد بیننده و رضایت ۸۹.۹ درصدی در صدر برنامه‌های مناسبتی محرم قرار گرفته است و پس از آن «مرثیه خوانی حاج محمود کریمی» از شبکه دوم سیما با ۱۰.۷ درصد مخاطب و رضایت ۹۰.۹ درصدی جای گرفته است.

ارسال نظر