تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

خانه های خالی بدون مستاجر ماند

یک مشاور املاک در شهرک غرب می‌‎گوید حدودا یک ماه طول می‌کشد تا واحدی به اجاره رود؛ این در حالی است که در سال گذشته کمتر از یک هفته زمان می‌برد.

اقتصاد۲۴- شهرک غرب در منطقه ۲ و از شمال به سعادت آباد، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به رود فرحزاد و بوستان نهج البلاغه و از شرق به بزرگراه چمران همسایگی دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در این شهرک به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون متقاضی رهن و اجاره وجود دارد، اما توان مستاجران کاهش یافته است و حدودا یک ماه طول می‌کشد تا واحدی به اجاره رود؛ این در حالی است که در سال گذشته کمتر از یک هفته زمان می‌برد.

به گفته وی، برای یک واحد ۱۰۰ متری در این شهرک، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۲ میلیون اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید:  پیش بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده


بررسی فایل‌های رهن واجاره در شهرک غرب نشان می‌دهد، برای واحدی با ۱۷۰ مترمربع زیربنا، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون رهن و ۱۵ میلیون تومان اجاره ماهانه و برای رهن واحدی با ۱۵۰ مترمربع مساحت، یک میلیارد تومان و ۶۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

برای واحدی با ۷۵ مترمربع مساحت، ۵۰۰ میلیون تومان رهن و برای اجاره ماهانه آن ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته است؛ رهن واحدی با ۶۵ مترمربع زیربنا، ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۳ میلیون تومان است.

رهن کامل یک واحد با ۳۰۰ مترمربع زیر بنا، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی با ۷۰ مترمربع زیربنا، ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

ارسال نظر