تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ لیگ برتر در شرایط عادلانه و مساوات برگزار نخواهد شد

بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

اقتصاد۲۴-رسانه رسمی باشگاه پرپسولیس نوشت: در حالی که رقبای پرسپولیس و بعضی تیم‌های خاص امکان بهره‌مندی از هواداران و تماشاگران خود برای ایجاد برتری را دارند، تیم فوتبال پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران، در همین شروع لیگ از حضور هواداران و یکی از مهمترین ابزار موفقیت خود محروم شد.

شایعات به حقیقت پیوست و به طور رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد؛ در بازی فردا نمی‌تواند از حضور تماشاگران خود و از مهمترین ابزار موفقیت و امتیاز میزبانی خود بهره‌مند باشد.

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و هواداران پرسپولیس که اکثریت هواداران فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند، فعلا اجازه ندارند از حق طبیعی و قانونی خود برای حضور در ورزشگاه و همچنین حمایت از تیم محبوب خود بهره‌مند باشند.


بیشتر بخوانید: تاجر ایرانی خریدار پرسپولیس کیست؟


با شرایط فعلی در حالی که بعضی رقبای خاص ما از این امکان بسیار مهم برای ایجاد برتری بهره‌مند خواهند بود، مشخص نیست پرسپولیس و هوادارانش چه زمانی امکان دیدار با یکدیگر و بهره‌مندی از حق خود را خواهند داشت.

به این ترتیب لیگ حرفه‌ای ایران برای بازی افتتاحیه خود و همچنین مسابقات خانگی مدافع عناوین قهرمانی توانایی میزبانی از تماشاگران را ندارد. این مساله متاسفانه به هیچ‌وجه در کنترل و اختیار باشگاه پرسپولیس قرار ندارد و قطعا به امتیازی برای رقبا بدل خواهد شد. با این شرایط، لیگ برتر در شرایط عادلانه و مساوات برگزار نخواهد شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر