تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

آیا بیت کوین آماده یک انفجار قیمت است؟

به گفته Credible Crypto که از جمله تحلیلگران برجسته بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد، بیت کوین برای یک حرکت صعودی چشمگیر آماده است و دلیل آن یک شاخص کمتر دیده شده می‌باشد.

اقتصاد۲۴- به گفته Credible Crypto که از جمله تحلیلگران برجسته بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد، بیت کوین برای یک حرکت صعودی چشمگیر آماده است و دلیل آن یک شاخص کمتر دیده شده می‌باشد.

این تحلیلگر بیان می‌دارد که بیت کوین اکنون با نوسانات پایینی همراه است که در پایان یک حرکت صعودی قابل توجهی را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، تحلیلگر بازار رمزارزها، Credible Crypto با به اشتراک گذاشتن یک نمودار از تحلیل تک‌دِوِلو با دیگر افراد نشان داد که نمودار سه هفته‌ای بیت کوین به سطوح فشرده سازی نزدیک است و شروع بازار گاوی را همانند اتفاقاتی که در سال 2012 به وقوع پیوست، به همراه دارد.

این تحلیلگر نگرانی‌های گاوهای بیت کوین را که علت آن رکود قیمت است، رد نموده و بیان می‌دارد که بیت کوین در حال تجمیع می‌باشد که یکی از نشانه‌های صعودی بودن قیمت است. وی در ادامه بیان می‌دارد که نه خرس‌ها و نه گاوها در طول تجمیع بر بازار مسلط نخواهند بود و این باعث می‌شود که بازار در جهت روند قبلی حرکت نماید.

بیشتر بخوانید قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402 + جدول

به دلیل روند صعودی بیت کوین از منطقه 15000 دلار، Credible Crypto در انتظار تجمیع و اثبات فعلی در جهت صعودی بودن است و این امر تنها در صورتی اتفاق نخواهد افتاد که ساختارهای صعودی مهم بازار یعنی 24800 دلار به عنوان یک سطح مهم شکسته شوند.

به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که این تحلیلگر فشرده ‌سازی تاریخی بیت کوین را دلیلی برای افزایش قیمت چشمگیر یا انفجار قیمت بیت کوین می‌داند و علاوه بر ثثبیتی که در این اواخر اتفاق افتاد، موضع کلی در ارتباط با بیت کوین باید صعودی بماند.

بیت کوین در حال حاضر سهم 46.81 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و معامله‌گران با قیمت ۲۹,۳۴0 دلار به ازای هر واحد بیت کوین به معامله این ارز میپردازند. حجم مبادلات روزانه برابر با 7.64 دلار می‌باشد و قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 0.18% کاهش یافته است. عرضه در گردش بیت کوین برابر با 19.46 میلیون و عرضه کل آن برابر با 21 میلیون واحد می‌باشد.

منبع: اقتصاد۲۴

ارسال نظر