تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲

قول خطیر عملی نشد

استقلال هنوز موفق به جذب بازیکن خارجی نشده است.

اقتصاد۲۴- در شرایطی که باشگاه استقلال هفته گذشته خبر از حضور دو بازیکن خارجی در تهران داده بود، گفته می‌شود به دلیل پر شدن سقف بودجه این باشگاه قرارداد این دو بازیکن هم منتفی شده و قرار نیست بازیکن جدیدی راهی استقلال شود.

این درحالی است که حتی در کانال رسمی باشگاه استقلال هم قول حضور آن‌ها داده شده بود و به نظر می‌رسید که ماجرا قطعی شده باشد. حال سوال مهم اینجاست که باشگاه استقلال چگونه وقتی حضور بازیکنی قطعی نشده در کانال رسمی به هواداران وعده می‌دهد و آن‌ها را امیدوار می‌کند؟

از طرف دیگر علی خطیر م در ماه‌های اخیر به دنبال کاهش قرارداد چند بازیکن بوده، ولی بعضی اتفاقات باعث ناراحتی آن‌ها شده و نفراتی، چون محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی‌پور از اینکه باشگاه بازیکنان را مقابل هواداران می‌گذارد انتقاد کردند. موضوعی که نشان می‌دهد علاوه بر کادر فنی، بازیکنان استقلال هم رابطه جالبی با مدیریت ندارند. یکی از دلایلی که باعث شد قرارداد چند بازیکن کاهش نیابد هم همین رابطه نه‌چندان خوب بین آن‌ها بوده و بعضی نفرات حتی حاضر به مذاکره هم نشدند.

باشگاه استقلال هم برای جذب بازیکن خارجی باید از هفته‌های قبل قرارداد بازیکنان را کاهش می‌داد، ولی اصلا مذاکره‌ای در این خصوص صورت نگرفت.

ارسال نظر