تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

آخرین وضعیت بازار میوه و صیفی در آستانه اربعین

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به افزایش زوار برای اربعین و کاهش تقاضا برای خرید، بازار میوه و صیفی در رکورد به سر می‌برد.

اقتصاد۲۴-مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به افزایش سفر اربعین و کاهش تقاضا برای خرید، قیمت انواع میوه و صیفی در بازار کاهش یافته است.

او قیمت هر کیلو آلو شابلون را ۱۰ تا ۳۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو آلو قطره طلا ۱۰ تا ۳۳ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، انجیر سیاه ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، شلیل شمس ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، سیب ۲ رنگ دماوند ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان، سیب گلاب ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان، گلابی بیروتی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، انگور عسگری ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، انگور بی دانه قرمز ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان، انگور بی دانه سفید ۱۲ تا ۲۲ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، هلو ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، انار ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، خیار بوته‌ای ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان و خیار گلخانه ۲۰ تا ۳۲ هزارتومان است.

دارایی نژاد قیمت هرکیلو جانا را ۸ تا ۱۳ هزارتومان، طالبی ۵ تا ۱۸ هزارتومان، خربزه ۵ تا ۲۰ هزارتومان و هندوانه را ۳ تا ۸ هزارتومان اعلام کرد.


بیشتر بخوانید:قیمت انواع میوه و تره بار در میادین +جدول


رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: اکنون هرکیلو موز اکوادور با نرخ ۵۵ تا ۶۵ هزارتومان، موز هندی ۴۵ تا ۵۵ هزار تومان و هرکارتن آناناس یک میلیون و ۱۰۰ تا یک میلیون و ۲۵۰ هزارتومان در میدان مرکزی به فروش می‌رسد.

او گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا پیش بینی می‌شود که تا پایان هفته تقاضای چندانی در بازار برای خرید میوه نباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر