تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

پرواز‌های ارمنستان و آذربایجان متوقف شد

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از توقف انجام پرواز‌های کشور‌های ارمنستان و آذربایجان خبر داد.

اقتصاد۲۴- محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تصمیم‌گیری درباره انجام پرواز‌های ارمنستان و آذربایجان اظهار داشت: طبق نوتم سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا پرواز‌های ارمنستان و آذربایجان برای بازه زمانی کوتاه متوقف شده است.

وی ادامه داد: اعلام کرده‌ایم که پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به مقصد این دو کشور فعلا انجام نمی‌شود و اگر شرایط به حالت عادی برگشت، پرواز‌ها انجام خواهند شد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با تکذیب پایان ممنوعیت فروش بلیت چارتری تا پایان تابستان، تاکید کرد: قرار بر این بود که ممنوعیت فروش بلیت چارتری در یک بازه زمانی به اجرا برسد و درباره ادامه یا پایان این ممنوعیت تصمیم‌گیری کنیم که فعلا همچنان این ممنوعیت پابرجا است.


بیشتر بخوانید:فروش بلیت چارتری هواپیما در تمامی مسیر‌ها همچنان ممنوع است


محمدی بخش گفت: قرار بر این بود که در مهرماه موضوع ممنوعیت فروش بلیت چارتری مورد بررسی قرار بگیرد و پس از این بررسی‌ها نتیجه آن مبنی بر ادامه این ممنوعیت یا لغو آن را اعلام می‌کنیم که هنوز این بررسی‌ها انجام نشده و کماکان توقف فروش بلیت چارتری به قوت خود باقی است.

وی افزود: این ابلاغ کلی بود و مشمول فقط بازه زمانی تابستان نمی‌شد، اما قرار شد برای از مسیر‌ها که شرایط خاصی دارند مجددا بررسی‌ها صورت بگیرد وپس از اقدامات کارشناسی و اظهارات دست اندرکاران صنعت، در صورت اتخاذ تصمیم جدید، آن را ابلاغ کنیم و فعلا تصمیم سازمان هواپیمایی با ابلاغ رسمی حذف پرواز‌های چارتری است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تحلیل‌ها و نتایج ممنوعیت پرواز‌های چارتری به طور کامل با جزییات به زودی ارایه و منتشر می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر