تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

تاریخ آزمون استخدامی وزارت بهداشت مشخص شد

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت را ۲۸ مهر ۱۴۰۲ اعلام کرد.

اقتصاد۲۴- سیف اله مرادی، با اشاره به فرصت ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ۲۱ تا ۳۱ شهریور، گفت: تا صبح ۲۹ شهریور، ۵۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در آزمون امسال ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر جذب می‌شوند، افزود: از این تعداد ۱۴ هزار نفر در حوزه درمان که ۱۰ هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه درمان و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه فوریت‌های پزشکی، به کار گرفته می‌شوند. متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

مرادی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی داوطلبان واجد شرایط در آزمون کتبی و تخصصی، یادآور شد: به دلیل تأخیر در انتشار دفترچه و باز شدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز ۲۸ مهر سال جاری است و در تلاش هستیم که نتایج این آزمون تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲ اعلام شود.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی


مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در خصوص امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی، گفت: در حال حاضر تا پایان وقت روز ۳۱ شهریور است البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وجود دارد.

مرادی تاکید کرد: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا پایان سال جذب و در محل کارشان حاضر می‌شوند. همچنین در تلاشیم تا پس از برگزاری این آزمون، با توجه به بازنشستگی تعدادی از نیرو‌های بهداشتی و درمانی و افتتاح پروژه‌های جدید حوزه سلامت، برای جذب نیرو‌های جدید، جلساتی با سازمان امور استخدامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیرو‌های مورد نیاز حوزه سلامت، برگزار شود.

منبع: مهر
ارسال نظر