تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲

آخرین وضعیت جسمی ستاره پرسپولیس پس از بستری شدن

مدیرعامل پرسپولیس اعلام محمد عمری فردا شب راهی قطر خواهد شد.

اقتصاد۲۴-رضا درویش که امروز در مراسم هشتمین سالگرد درگذشت هادی نوروزی در کپورچال بابل حاضر شده بود، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد فقدان این عزیز از دست رفته را خدمت اهالی این منطقه تسلیت بگویم. ماندگاری آدم‌ها به خدمت آنهاست. ما قهرمانان و مدال‌آوران زیادی داشتیم، اما آنچه ماندگار است، اثر رفتار آن افراد است. هادی یکی از خوش‌اخلاق‌ترین و بهترین بازیکنانی بود که باشگاه پرسپولیس داشت و سال‌ها تا جایی که در توان داشت سعی می‌کرد خدمت کند و توانش را برای تیمش بگذارد.

او ادامه داد: خارج از ورزش هم با احترام بسیار زیاد با هواداران و بزرگتر‌ها پیشکسوت‌ها برخورد داشت و همین باعث شده امروز بعد از ۸ سال این جمعیت انبوه می‌آید؛ این اتفاق نشات گرفته از هیچ چیز نیست، غیر از اینکه جز قهرمانی، خصلت‌های پهلوانی هم در وجود ایران بود که باعث ماندگاری‌اش شود و مردم خودشان را مقید بدانند که با وجود گذشت ۸ سال از نبود ایشان در مراسم شرکت کنند.

درویش درباره وضعیت محمد عمری برای اعزام به قطر توضیح داد: خدا را شکر آزمایش‌های ثانویه این هم خوب بود و امروز هم تمرین سبکی انجام داد. بلیت او را برای جمعه شب گرفته‌ایم که ان‌شاءالله صبح شنبه به اردو ملحق شود.


بیشتر بخوانید:  بستری‌شدن بازیکن پرسپولیس در بیمارستان


مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره تاثیر تعطیلی لیگ روی این تیم گفت: این اتفاق به همه تیم‌ها ضرر می‌زند و مربیان نمی‌دانند چطور باید بازیکنان را آماده نگه دارند. سخت است که یک بازیکن یکی دو ماه بدون بازی در شرایط آرمانی باقی بماند و هیچ جای دنیا نمی‌توانند این کار را انجام بدهند. امیدواریم برنامه‌ریزی‌ای باشد که وقتی بازیکن و مربی می‌خواهمد فصل را شروع کنند، تا آخر فصل تکلیف‌شان مشخص باشد که باید چه کار کنند و خودشان را آماده کنند.

ارسال نظر