تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲

بررسی قیمت آپارتمان در محله پاتریس لومومبا تهران

آن‌طور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند، متقاضیان خرید مسکن بیشتر به ملک‌هایی که ارزان‌تر از متوسط قیمت منطقه قیمت گذاری شده اند راغب هستند.


اقتصاد ۲۴- محله پاتریس لومومبا در مرکز تهران و در منطقه ۲ واقع شده و از شمال با بزرگراه جلال آل احمد، خیابان پاتریس لومومبا و خیابان فروزان فر، از شرق با بزرگراه چمران و از جنوب با خیابان ستارخان و خیابان توحید محدود شده است و با محله‌های کوی نصر، امیرآباد، نصرت، شریعتی، توحید، شهرآرا همسایگی دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در این محله، با اشاره به افت اندک قیمت‌ها نسبت به اردیبهشت‌ماه می‌گوید: مشتریان بیشتر به ملک‌هایی که با قیمت پایین‌تر ازمتوسط منطقه عرضه شده‌اند راغب هستند و این ملک‌ها را اولویت خرید قرار می‌دهند.

به گفته وی، اگر هر مترمربع مسکن نوساز در اردیبهشت‌ماه، با ۱۵۰ میلیون تومان معامله می‌شد، هم‌اکنون با ۱۲۰ میلیون الی ۱۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: شهریورماه سال گذشته هر مترمربع مسکن با قیمت ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید، اما در اردیبهشت سال جاری این رقم دوبرابر شد که البته اکنون، به دلیل رکود بازار مسکن و نیاز مالی مالکان، اندکی افت قیمت داشته است.


بیشتر بخوانید: با ۱ میلیارد تومان می‌توان در قیطریه خانه رهن کرد؟


در محله پاتریس لومومبا، واحدی ۱۲۵ متری و ۱۱ سال ساخت، ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و واحدی ۱۷۸ متری و نوساز، ۲۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای آپارتمانی با ۸۳ مترمربع مساحت و ۲۷ سال عمربنا نیز، ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و برای واحدی ۹۹ متری و ۹ سال ساخت، ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

واحدی با ۱۳۵ مترمربع زیربنا و ۳ سال ساخت، ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی با ۷۲ مترمربع زیربنا و ۱۴ سال ساخت، ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: اکوایران

ارسال نظر