تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۲

رژیم غذایی دیوانه وار هیولای پرورش اندام جهان

اخیرا نشریه Men's Health محتویات رژیم غذایی معمول روزانه گولم را فاش کرده است. او معمولا هفت وعده غذایی دارد و کالری خود را برای تکمیل کارش در باشگاه جمع آوری می کند.

اقتصاد۲۴- "ایلیا گولِم" لقب "هیولاترین" ورزشکار پرورش اندام جهان را از آن خود ساخته است. درک چرایی انتخاب این لقب برایش کار آسانی است. این ورزشکار پرورش اندام چک تبار ۱۵۸ کیلوگرم وزن و ۱۸۲ سانتی متر قد دارد. گولم با ریش پرپشت و بازو‌های بزرگ پوشیده از خالکوبی قیافه‌ای با ابهت دارد. این مرد ۳۵ ساله در کودکی به باشگاه ورزشی محله خود پیوست، زیرا می‌خواست مانند قهرمانان دوران کودکی اش "آرنولد شوارتزنگر" و سیلوستر استالونه" عضلانی شود. او با کمک مربی باشگاه و استفاده ازراهنمایی‌های منتشر شده در مجلات مسیر تبدیل شدن به یکی از با ابهت‌ترین بدنسازان جهان را آغاز کرد.

به گزارش فرارو به نقل از سان، اخیرا نشریه Men's Health محتویات رژیم غذایی معمول روزانه گولم را فاش کرده است. او معمولا هفت وعده غذایی دارد و کالری خود را برای تکمیل کارش در باشگاه جمع آوری می‌کند.

گولم از ساعت ۸ صبح با خوردن ۳۰۰ گرم جو دوسر برای صبحانه آغاز می‌کند. سپس اولین ناهار خود را در ساعت ۱۱ صبحخ می‌خورد. او در این وعده غذایی ۱۰۸ قطعه سوشی را می‌خورد. قطعه‌های سوشی به سه بشقاب ۳۲ تایی تقسیم شده و حاوی ۱۶۰۰ گرم برنج و ۸۰۰ گرم ماهی آزاد است. او در ساعت یک و نیم بعدازظهر دومین وعده ناهارخود را می‌خورد. در این وعده او ۱۳۰۰ گرم گوشت گاو و سپس کِرِپ و بستنی می‌خورد.


بشتر بخوانید:  عکس/ تصویر هادی چوپان روی جلد معروف‌ترین مجله جهان


وعده غذایی بعدی گولم ساعت ۳:۴۰ بعد از ظهر است زمانی که او یک کاسه پاستای تازه همراه با برنج و زیتون می‌خورد. سپس ۷۰ دقیقه بعد پاستای بیش تری می‌خورد و ۳۰۰ گرم از آن را با ۲۰۰ گرم پنیر ترکیب می‌کند. او در ساعت ۷:۳۰ عصر ۱۳۰۰ گرم گوشت گاو را در کنار ۷۰۰ گرم پنیر کوتاژ یا پنیر ریکوتا می‌خورد. پس از آن در ساعت نه و پانزده دقیقه شب وعده غذایی خود را با تهیه ۱۴ پنکیک آغشته به سیروپ (شربت) به پایان می‌رساند.

گولم درباره انگیزه اش می‌گوید: "در دوران کودکی می‌خواستم مانند آرنولد شوارتزنگر و استالونه در رمبو باشم. اکنون وقتی مردم از کنارم می‌گذرند یک هیولا را می‌بینند. من می‌خواستم به اندازه بت‌های هالیوودی قوی باشم".

منبع: فرارو
ارسال نظر