تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

دزدان ورزش‌گاه آزادی دستگیر شدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر متهم جیب بر که در استادیوم آزادی در پایتخت اقدام به جیب بری میکرد خبر داد و گفت از متهم ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

اقتصاد۲۴- سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در استادیوم آزادی پایتخت به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان بر عهده گرفتند و ماموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با استقرار در ورزشگاه در روز دوازدهم مهر ماه حین پی جویی‌های انتظامی، یک متهم مرد جیب بر را شناسایی کردند افزود: پس از شناسایی چهره متهم، ماموران با درایت سارق را حین سرقت شناسایی و دستگیری کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهم ۷ دستگاه تلفن سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و ۲۰ فقره سرقت در ورزشگاه آزادی تهران به روش جیب بری اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهم با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری قرار گرفته است.

منبع: رکنا
ارسال نظر