تاریخ انتشار: ۰۰:۵۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین مراکز خرید کامپیوتر در تهران

خوشبختانه تهران به دلیل شرایط پایتختی، دارای مراکز بسیار خوب و بورس خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ است. مراکز خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ بهترین مکان برای مشتاقان و نیز بهترین انتخاب برای خریداران است.

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: زمانی که صحبت از کامپیوتر و لپ‌تاپ به میان می‌آید همواره عطش کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از فناوری در وجود انسان فوران می‌کند. حتی اگر کامپیوتر و لپ‌تاپ داشته باشیم. اما مدل‌های جدید می‌تواند ما را جهت تعویض وسوسه کنند. خوشبختانه تهران به دلیل شرایط پایتختی، دارای مراکز بسیار خوب و بورس خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ است.

به گزارش اقتصاد ۲۴، مراکز خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ بهترین مکان برای مشتاقان و نیز بهترین انتخاب برای خریداران است. طی چند سال گذشته مراکز خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ به‌صورت مجزا فعالیت و رشد خود را انجام دادند، ولی همان‌طور که می‌دانید امکان تفکیک کامل کامپیوتر و لپ‌تاپ نیست. به همین سبب همواره مراکز کامپیوتر و لپ‌تاپ کنار هم نام برده می‌شوند.

مرکز کامپیوتر ایران

یکی از قدیمی‌ترین (تاسیس ۱۳۷۷) و البته پر رفت‌و‌آمدترین مراکز خرید کامپیوتر و لوازم جانبی، مرکز کامپیوتر ایران است. این مجموعه تا پیش از ظهور فروشگاه‌های آنلاین، از محبوب‌ترین مراکز خرید کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی بود و هنوز هم تا حد زیادی رونق خود را حفظ کرده است. مرکز کامپیوتر ایران در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۲۱ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ به ارائه خدمات به مشتری‌ها می‌پردازد. این مجموعه روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی باز نیست. البته در روزهای جمعه‌ اسفند ماه مرکز کامپیوتر ایران باز است. مرکز کامپیوتر ایران از مراکز خرید و جا‌های دیدنی تهران است و در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی قرار دارد.


بیشتر بخوانید: نکات مهمی که پیش و پس از خرید لپ‌تاپ‌ باید بدانید


مرکز کامپیوتر ایران دارای ۹ طبقه است که در پنج طبقه آن واحد‌های تجاری و فروشگاه‌ها واقع شده‌اند و چهار طبقه دیگر به پارکینگ اختصاص دارد. دو آسانسور برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان و خریداران در این مجموعه تعبیه شده است. در این مرکز می‌توانید لپ تاپ، کیف و قطعات آن را خریداری کنید. همچنین لوازم جانبی کامپیوتر نظیر قطعات سخت افزاری و قطعات دست دوم به فروش می‌رسند. انواع هارد‌های اکسترنال، فلش و کارت حافظه با قیمت‌هایی مناسب در این مجموعه عرضه می‌شوند. نرم‌افزار‌های گوناگون و انواع آنتی ویروس در کنار محصولاتی از قبلی پرینتر، سیستم‌های صوتی، تجهیزات شبکه و سرور، کنسول بازی، مودم، دوبین مداربسته و... را نیز می‌توانید در مرکز کامپیوتر ایران پیدا کنید. قیمت قطعات کامپیوتر و الکترونیک در این پاساژ نسبتا مناسب است.

مرکز کامپیوتر پاساژ پایتخت

به گزارش اقتصاد ۲۴، مجتمع کامپیوتر پایتخت به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فعال در زمینه ICT و بزرگترین مرکز خرید لپ تاپ در ایران، در سال ۱۳۷۴ با زیربنایی برابر با ۳۵۰۰۰ متر مربع در تقاطع خیابان میرداماد، خیابان ولیعصر افتتاح شد. مجتمع کامپیوتر پایتخت یکی از مراکز خرید لپ تاپ و لوازم جانبی در تهران است. این مرکز خرید، واقع در خیابان میرداماد (تقاطع میرداماد-ولیعصر) در زمان افتتاح یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی بود و هنوز هم رونق خود را از دست نداده است. برای دسترسی به این مرکز خرید لپ تاپ می‌توانید از خط بی آر تی تجریش – راه آهن استفاده کرده و در ایستگاه میرداماد پیاده شوید.

بازار کامپیوتر رضا

بازار کامپیوتر رضا (مجتمع تجاری رضا) واقع در چهارراه، ولی عصر، تهران، با بنای بتون آرمه و نمای آجری در سال ۱۳۶۷، در زمینی به مساحت ۹۲۳۷ متر مربع در ۷ طبقه مشتمل بر ۱۰۵ واحد تجاری با ۵ ورودی (۲ درب از خیابان ولیعصر، ۲ درب از خیابان صبا و یک درب پارکینگ) ساخته شده است. این پاساژ نیز مانند سایر گزینه‌های معرفی شده در مرکز شهر تهران قرار گرفته است و امکان تهیه و خرید انواع لپ تاپ در این پاساژ وجود دارد و شما قطعا می‌توانید لپ تاپ دلخواه خود را در این فروشگاه پیدا کنید.

مجتمع تجاری نور تهران

به گزارش اقتصاد ۲۴، مجتمع تجاری نور تهران در خیابان طالقانی قرار دارد، زیربنای این مجتمع ۱۲۰ هزار متر مربع بوده و به ادعای سازندگان آن ضد زلزله است. این ساختمان ترکیبی از واحد‌های تجاری و اداری است، طبقه همکف آن مخصوص به فروش قطعات رایانه، لپ تاپ و دیگر قطعات دیجیتال است. این پاساژ یک ساختمان مدرن با پارکینگ مناسب است و به دلیل داشتن امکانات و مراکز فروش فوق العاده به عنوان دیگر مرکز خرید لپ تاپ در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید به این بورس لپ تاپ تهران سر بزنید و لپ تاپ دلخواه خود را خریداری کنید. ساعت کاری این مجتمع شنبه تا پنج شنبه ۸ صبح تا ۲۱ است.

مجتمع کامپیوتری بهار

مجتمع اداری تجاری بهار به علت این که بخش گسترده‌ای از فروشگاه‌های آن به خرید و فروش و تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر مشغول هستند به نام پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار نیز گفته می‌شود که یک مرکز بسیار مناسب برای مراجعه جهت کلیه کار‌های کامپیوتری است.

ارسال نظر