تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

عضو ایرانی AFC از پرونده سپاهان کنار گذشته شد

بیگلری، رئیس جدید و ایرانی کمیته انضباطی AFC و یک مقام عربستانی این کمیته، هیچ دخالتی در پرونده دیدار سپاهان و پرسپولیس نخواهند کرد.


اقتصاد ۲۴- روز گذشته کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد که طی آن، برخی از پست های مربوط به بخش های قضایی و انضباطی AFC انتخاب شدند.

جهانگیر بیگلری از ایران نیز به عنوان رئیس جدید کمیته انضباطی و کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد که در نوع خود قابل توجه محسوب می‌شود.

انتخاب جهانگیری و همزمانی آن با نامشخص بودن پرونده دیدار سپاهان و الاتحاد باعث شده است تا دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص واکنش نشان دهد.


بیشتر بخوانید: برنامه سپاهان برای شکایت از الاتحاد


داتو ویندزور جان، دبیرکل مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به روزنامه الریاضیة گفته است که هم جهانگیر بیگلری، رئیس جدید کمیته انضباطی AFC و هم بندر الحمیدانی، عضو عربستانی این کمیته، به دلیل تضاد منافع دو طرف در پرونده دیدار الاتحاد و سپاهان، دخالتی در این پرونده نخواهند داشت.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد جایگاه جهانگیر بیگلری و بندر الحمیدانی در موضوع دیدار الاتحاد و سپاهان صحبت کرد و گفت: کنار گذاشتن هر فردی که وابستگی به یکی از دو طرف موضوع داشته باشد، بسیار طبیعی است. این بدان معناست که هم بیگلری و هم الحمیدانی هیچ دخالتی در این پرونده نخواهند داشت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر