تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

حضور منطقه آزاد اروند در دهمین نمایشکاه بین المللی کیش اینوکس ۲۰۲۳

حضور منطقه آزاد اروند در دهمین نمایشکاه بین المللی، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کیش اینوکس ۲۰۲۳.


اقتصاد۲۴- امروز پانزدهم آبان ۱۴۰۲ نمایشگاه کیش اینوکس با حضور مناطق آزاد کشور و معرفی بسته‌های سرمایه گذاری مربوط به منطقه خود، کار خود را رسما آغاز کرد.

در اولین روز ازبرپایی این نمایشگاه استاندارهرمزگان، مدیران عامل مناطق آزاد قشم و انزلی، معاونین سرمایه گذاری و فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی؛ از غرفه منطقه آزاد اروند بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، کیش اینوکس ۲۰۲۳ از روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است.

رویداد کیش اینوکس در طول سال‌های برگزاری با برخورداری از حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و فعالین اقتصادی بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین مشارکت کنندگان بین المللی وبا حضور نخبگان اقتصادی کشور به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت‌ها و شرایط کلان اقتصاد کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی داخلی و بین المللی و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات روز اقتصادی در ابعاد کشوری و جهانی تبدیل گردیده است.

ارسال نظر