تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

خاطره بازی نیما شاهرخ‌شاهی با مرحوم بیتا فرهی + عکس

نیما شاهرخ شاهی با انتشار عکسی از زنده‌یاد بیتا فرهی در فیلم سینمایی پارک وی به درگذشت این هنرمند واکنش نشان داد.


اقتصاد۲۴- نیما شاهرخ شاهی با انتشار عکسی از زنده‌یاد بیتا فرهی در فیلم سینمایی پارک وی به درگذشت این هنرمند واکنش نشان داد.

بیتا فرهی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران پس از مدت‌ها تحمل بیماری، ۴ آذر ماه بر اثر عارضه ریوی درگذشت

زندگی شخصی بیتا فرهی

بیتا فرهی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۳۷ در تهران و در خانواده متوسط نه پولدار، اما با فرهنگ و اصیل به دنیا آمد. او در سال ۱۳۵۹ از مدرسه هنر جان پاورس آمریکا با رشته هنر فارغ التحصیل شد. در سن ۳۱ سالگی، با حضور در فیلم «هامون» به عنوان بازیگر، به دنیای سینما وارد شد و از آن زمان به همراه خسرو شکیبایی، در طول سال‌ها در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی به چشم‌انداز بازیگری خود روشنی بخشید.

تحصیل در آمریکا و بازگشت به ایران

سال ۵۷ به آمریکا رفتم و مدتی بعد وارد مدرسه هنری شدم در آن زمان هدفی برای بازیگری نداشتم و در نهایت بعد از سه سال در سال ۱۳۶۰ به ایران بازگشتم

بیتا فرهی در جوانی ازدواج کرد و صاحب دختری بنام مهسا شد. مهسا قریشی دختر بیتا فرهی متاهل است و فرزند دختری بنام تسا دارد. تسا نوه بیتا فرهی، هدیه‌ای بود که خداوند همزمان با درگذشت مادر بیتا فرهی به آن‌ها داد تا شرایط قابل تحمل‌تر شود.

تنها فرزند بیتا فرهی در پاریس زندگی می‌کند و این بازیگر زن برای دیدار با آن‌ها مرتب در حال سفر است که همین مسئله چندین بار باعث شده تا او پیشنهادات کاری خود را رد کند.

ارسال نظر