تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

استوری هنگامه قاضیانی برای درگذشت پروانه معصومی + عکس

هنگامه قاضیانی با انتشار یک پست معنادار به درگذشت پروانه معصومی واکنش نشان داد.


اقتصاد۲۴- هنگامه قاضیانی با انتشار یک پست معنادار به درگذشت پروانه معصومی واکنش نشان داد.

هنگامه قاضیانه در این استوری اعلام کرد که پروانه مصومی را با آثار بهرام بیضایی می‌شناسد این در حالی است که پروانه معصومی در یک مصاحبه قدیمی گفته بود هیچ خاطره‌ای از بهرام بیضایی ندارد و ایشان را از ذهنش حذف کرده است و از بهرام بیضایی خوشش نمی‌آید.

هنگامه قاضیانی کیست؟

هنگامه قاضیانی فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) می‌باشد. هنگامه قاضیانی یک پسر به نام اشکان دارد .


بیشتر بخوانید: احضار هنگامه قاضیانی به دادسرا


شروع فعالیت هنری او از سال ۱۳۷۹ با فیلم سینمائی سایه روشن به کارگردانی حسن هدایت بود که پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش مثل خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت. در تئاتر فعالیت‌های زیادی داشته و از جمله خرس، مثل خون، برای استیک، دفتر یادداشت، قضیه تراخیس، خرس و خواستگاری نمونه‌هایی از فعالیت او در عرصه تئاتر بوده است.

او در سال ۸۵ در سه فیلم سینمایی نیلوفر، زن دوم، به همین سادگی به ایفای نقش پرداخت که از این میان تنها فیلم رضا میرکریمی به جشنواره آمد.

قاضیانی در فیلم سینمایی به همین سادگی نقش یک زن خانه دار شهرستانی را که در مناسبات شهری تهران امروزی دچار تردید در زندگی با همسرش شده بازی کرد که برای نقش آفرینی زیبایش در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ را دریافت کرد.

ارسال نظر