تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲

جلسه خصوصی بازیکنان پرسپولیس با گل‌محمدی

بازیکنان پرسپولیس امروز جلسه‌ای با یحیی گل‌محمدی برگزار کردند.

اقتصاد۲۴-بعد از شکست تلخ پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا و حذف سرخ پوشان از این رقابت ها، بازیکنان پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری کردند. بازیکنان اصلی تمرین سبکی را در سالن وزنه انجام دادند و سایر نفرات هم در زمین چمن مشغول به کار شدند. نکته قابل توجه تمرین امروز پرسپولیس جلسه خصوصی بین بازیکنان اصلی و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بود.

بزرگتر‌های تیم قبل از شروع تمرین درخواست جلسه با یحیی گل محمدی را داشتند و برای دقایقی با سرمربی تیمشان جلسه گذاشتند. در این جلسه چند تن از ستاره‌های پرسپولیس صحبت کردند. این نفرات که با توجه به نتایج اخیر و به خصوص حذف از لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی روی خودشان حس می‌کنند، به سرمربی تیمشان اعلام کردند که برای خارج شدن از این شرایط با متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند.

بازیکنان اتفاقات نیم فصل دوم سال قبل را مثال زدند که با یکدلی و اتحاد توانستند ۳ گانه کسب کنند. بازیکنان پرسپولیس از گل محمدی خواستند اختلافات با مدیران باشگاه را کنار بگذارد و در جلسه‌ای با درویش مشکلات را مطرح کند و خواسته‌های خود را بگوید تا تیم شرایط بهتری پیدا کند و از این وضعیت بحرانی خارج شود. بازیکنان که در بازی با الدحیل با انتقاد شدید هواداران مواجه شده بودند، دوست ندارند دوباره با چنین اتفاقاتی روبرو شوند.


بیشتر بخوانید:برانکو جانشین یحیی در پرسپولیس می‌شود؟


آن‌ها که خودشان هم اصلا از شرایط موجود راضی نیستند، می‌خواهند شرایط طوری پیش رود که بتوانند در آرامش به کارشان ادامه دهند و فقط روی فوتبال تمرکز کنند. اختلافات بین درویش و گل محمدی طی ماه‌های اخیر باعث ایجاد حواشی زیادی شد و بازیکنان هم ناخواسته وارد این بازی شدند. یکی از اصلی‌ترین دلایل نتایج ضعیف پرسپولیس در ۶ بازی گذشته و حذف از لیگ قهرمانان آسیا همین موضوع بوده و اختلافات به وجود آمده شیرازه پرسپولیس را بهم زده است.

کادرفنی و بازیکنان به وضوح تمرکز لازم را ندارند و همین موضوع به پرسپولیس ضربه زده است. نکته جالب اینجاست که یحیی بعد از شنیدن صحبت‌های بازیکنان تیمش هیچ واکنشی نشان نداده و سکوت کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی جلسه‌ای بین درویش و بازیکنان هم قرار است برگزار شود و بازیکنان پرسپولیس می‌خواهند همین درخواست را از مدیرعامل تیمشان داشته باشند.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر