تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۲

قیمت واحدهای مسکونی؛ از پونک تا شهر زیبا

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات در مناطق مختلف تهران خواهیم پرداخت.


اقتصاد ۲۴- اگر قصد خرید خانه در مناطق مختلف تهران را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.
آپارتمانی ۱۱۲ متر را در شهر زیبا درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته و سه اتاق خواب داشته باشد، معادل ۷ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۶ سله در شهران جنوبی با متراژ ۱۱۳ متر و دو اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱۰ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی دیگر در شهران شمالی با متراژ ۱۱۵ متر و سنی معادل ۵ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۱۰ میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰ ساله در پونک با متراژ ۸۷ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۸ میلیاردو ۱۹۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
اگر قصد سرمایه‌گذاری در بلوار فردوس را دارید، با سرمایه ۹ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۷ ساله با متراژ ۹۸ متر را خریداری کنید.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بازار‌های اقتصادی/ رشد قیمت مسکن متوقف شد؟


همچنین واحدی دیگر در باغ فیض با متراژ ۸۴ متر ۱۰ ساله درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۶ میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین برای خرید واحدی دیگر در مرزداران با متراژ ۲۳۵ متر که ۱ ساله است، به سرمایه‌ای معادل ۳۴ میلیارد تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۸۴ متری در مرزداران درحالی که ۱ سال از ساخت آن گذشته شده است و سه اتاق خواب دارد، معادل ۲۹ میلیاردو ۹۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظر