تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲

ترکیب پرسپولیس در مقابل استقلال اعلام شد

یحیی گل‌محمدی ترکیب مدنظر خود را برای مصاف با استقلال انتخاب کرد. ترکیب بدون سورپرایز پرسپولیس برای دربی

اقتصاد ۲۴- پرسپولیس در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم به مصاف استقلال جواد نکونام می‌رود. سرخ‌ها که در دو دربی متوالی فصل گذشته در لیگ و جام حذفی برنده بودند امیدوارند این روند را ادامه بدهند و با توجه به جایگاه حساسشان در جدول وضعیت بهتری پیدا بکند

در چارچوب دروازه پرسپولیس همانند بازی‌های گذشته علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. گئورگی گولسیانی و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع وسط پرسپولیس در دربی هستند.

مطابق انتظار و همانند بازی‌های گذشته دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست و علی نعمتی نیز مدافع چپ پرسپولیس است.

در خط هافبک پرسپولیس مسعود ریگی بازیکن اسبق استقلال در ترکیب اصلی جای گرفته و به عنوان هافبک دفاعی نقش آفرینی می‌کند. دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس نیز میلاد سرلک است که با توجه به بازی‌های قبلی احتمالاً کمی جلوتر از ریگی ایفای نقش می‌کند و می‌تواند در خط حمله نیز کمک کننده باشد.


بیشتر بخوانید: فیلم/ هجوم هواداران پرسپولیس به سمت ورودی‌ها


کمی جلوتر سروش رفیعی به عنوان بازی‌ساز قرار دارد سعید صادقی و مهدی ترابی نیز وینگر راست و چپ پرسپولیس هستند.

در خط حمله پرسپولیس شهاب زاهدی پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت و دوری از ترکیب اصلی دوباره فیکس شده و برای اولین بار دربی را تجربه می‌کند.

نسبت به بازی قبلی پرسپولیس مقابل هوادار، محمد عمری از ترکیب خارج شده و جای خود را به سروش رفیعی داده و همچنین نبیل باهویی که عملکرد بدی هم نداشت دوباره دور از ترکیب اصلی قرار دارد تا شهاب زاهدی در خط حمله نقش آفرینی کند.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر