تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

زندگی عاشقانه شیلا خداداد و همسرش به روایت تصویر

شیلا خداداد بازیگر، به مناسبت تولد ۴۸ سالگی همسرش (فرزین سرکارات) عکسی به همراه همسر و فرزندانش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

اقتصاد۲۴- شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.
فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می‌باشد که در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و حالا بجز بازیگری کار ترجمه می‌کند و همسرش هم پزشک است.

ازدواج شیلا خداداد با جراح بینی اش

شیلا خداداد از قشر بازیگران متاهل است و فرزین سرکارات نام همسر اوست که جراح بینی اش بوده است. نحوه آشنایی این زوج بی حاشیه بدین شکل بوده که شیلا خداداد با تعاریفی که از کار دکترش که همسر آینده اش شد از همکاران بازیگرش و چند دوستش شنیده بود نزد وی رفت و به شوخی به او گفت: آقای دکتر! بینی من خیلی خوشگل است. لطفا اصرار نکنید که عمل کنم! دکتر سرکارات نیز به اواصرارکرد که حتما باید بینی ات را عمل کنی! شیلا خداداد هم در پاسخ گفت حالا، چون شما اصرار داری، قبول؛ بینی ام را عمل کن!


بیشتر بخوانید: استوری جدید حدیثه تهرانی بعد از بازگشت به ایران + عکس


جالب است که خانم بازیگر روی جراحی بینی اش حساسیت بسیاری داشت چراکه دوست نداشت قیافه اش تغییر کند. او سال‌ها دکتر می‌رفت که درنهایت دلش به جراحی به دست فرزین سرکارات راضی شد و یک جراحی زیبایی بینی به آشنایی و پیوند زندگی او با دکتر جراحش فرزین سرکارات انجامید. دکتر فرزین سرکارات از جراحان بنام در زمینه جراحی فک و صورت است و یک مطب هم در شهر دبی دارد. همسر شیلا خداداد در مواقعی که برای کار طبابت به دبی سفر می‌کند همسر و فرزندانش را هم با خود می‌برد.

فرزندان شیلا خداداد

شیلا خداداد و همسرش ۲ فرزند دارند که اولین فرزند آن‌ها پچسری به نام سامیار است که در ۲۷ آبان ۱۳۹۲ در آمریکا متولد شد. ۴ سال بعد یعنی در روز اول فروردین ۱۳۹۶ او دومین فرزند خود را به دنیا آورد که دختری است به نام ساتین. شیلا خداداد در برنامه‌ای با اجرای رضا رشیدپور در پاسخ به اینکه چرا فرزندش را در آمریکا به دنیا آورد گفت:، چون به آمریکا خیلی سفر می‌کنم و پدرم در آمریکا سکونت دارد و از طرفی خودم هم اقامت آمریکا را دارم بنابراین دوست داشتم فرزندم هم از این امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ گونه مشکلی و تهیه ویزا بتواند به کل کشور‌های دنیا سفر کند.

ارسال نظر