تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

مریم مومن: لطفا ادایی باشید! + عکس

توصیه مهم مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده می‌کنید.

اقتصاد۲۴ - الهام جوادی؛ مریم مومن با انتشار عکس‌های زیر توصیه مهمی به دنبال کننده‌های خود داشت.
وی در کپشن نوشت: به عنوان کسی که کل زندگیش ادایی نبوده بهتون می‌گم ادایی باشید.
اینطوری بیشتر مراقبن ناراحتتون نکنن و بهتون بد نگذره

زندگی شخصی مریم مومن

مریم مومن یک برادر به نام امیررضا داشت که در ۱۷ سالگی به دلیل نامعلومی فوت شد و درنتیجه این بازیگر کشورمان تک فرزند است. خانواده مریم مومن مانند بسیاری از پدر و مادر‌ها دوست داشتند که فرزندشان در رشته‌های مهندسی یا پزشکی درس بخواند و با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند، اما مریم مومن به دلیل علاقه اش به بایگری در دانشگاه این رشته را انتخاب کرد.


بیشتر بخوانید: الهام چرخنده: همکارانم مرا بلاک کردند


مشوق او در این عرصه هنری خاله اش بود. پدر و مادر مریم مومن وقتی او ۹ سال داشت طلاق گرفتند. پدر مریم مومن نوازنده نی و مادرش هم سوارکار است. مریم مومن در کودکی بسیار شیطنت می‌کرد و جزو دانش آموزان شلوغ و شیطون در مدرسه به شمار می‌رفت؛ به گونه‌ای که پدرش او را اوغلوم یعنی پسرم صدا می‌زند. مریم مومن عاشق آلوچه و لواشک است.

ناگفته‌های زندگی خصوصی مریم مومن

مریم مومن درباره جدایی و طلاق پدر و مادرش گفته بود: من یک شبه بزرگ شدم؛ در ۹ سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند. من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد از طلاق انتخاب کنم. زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر، من از حد فشار خون دماغ شدم. یادمه قاضی به حالم گریه کرد و درنهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت‌های مامانم هستم.

ارسال نظر