تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

خاطره بامزه پژمان جمشیدی از سرمربی استقلال

پژمان جمشیدی خاطره جالبی از بازی در کنار جواد نکونام تعریف کرده است.

اقتصاد۲۴-پژمان جمشیدی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی که این روز‌ها در دنیای سینما و تلویزیون نمایش فوق العاده‌ای دارد، با برنامه جدید عادل فردوسی پور مقابل دوربین برگشته و اجرای ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا را برعهده گرفته است.

پژمان جمشیدی شب گذشته و پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل فلسطین، میزبان جواد نکونام سرمربی فعلی استقلال بود. نکونام و جمشیدی در پاس با یکدیگر همبازی بودند و پژمان خاطره جالبی از برخوردش با سرمربی استقلال در تیم پاس تعریف کرد و گفت: من از پرسپولیس جدا شده بودم و به پاس پیوستم. پاس تیم بزرگی بود و امکانات فوق العاده‌ای داشت، اما خب جو پرسپولیس و استقلال خیلی فرق می‌کند. در بازی‌های پرسپولیس هزاران هوادار می‌آمدند و تشویق می‌کردند، اما بازی پاس را فقط سردار آجرلو و خواهرزاده اش تماشا می‌کردند و شرایط متفاوت بود. آن زمان مصطفی دنیزلی سرمربی پاس بود و رابطه خیلی خوبی هم با من داشت.

آن روز‌ها دچار افسردگی بعد جدایی از پرسپولیس شده بودم و او بسیار تلاش کرد تا روحیه مرا برگرداند. آن زمان من در بازی هایم خیلی سرتوپ می‌زدم و دنیزلی به من گفته بود اگر بیشتر از دو بار سرتوپ بزنی من تو را تعویض خواهم کرد. در یکی از بازی‌ها توپ زیر پای من بود و در موقعیت حمله بودیم، تو (نکونام) منتظر ارسال توپ بودی و من سرتوپ می‌زدم و آن توپ راهی کرنر شد. از وسط محوطه جریمه سر من داد زدی فلان فلان شده چرا سانتر نمی‌کنی؟ منم که تازه از پرسپولیس جدا شده و عصبی بودم قاطی کردم و گفتم تو اگر کاپیتان پاس هستی من بازیکن پرسپولیسم. یک دفعه به خودم آمدم و گفتم سرمربی بین کاپیتان تیم و من، هیچوقت من را انتخاب نمی‌کند و سریع عذرخواهی کردم (خنده).

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر