تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۸ دی ۱۴۰۲

اسکی کردن محمدرضا گلزار در روز‌های برفی + فیلم

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون تفریح لاکچری زمستانی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.


اقتصاد۲۴-  محمدرضا گلزار این روزها با اشتراک گذاشتن تفریحات زمستانی و لاکچری خود در اینستاگرام حسابی سر و صدا کرده است. فیلمی از اسکی بازی این هنرمند محبوب و خوش چهره کشورمان را مشاهده می کنید.

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

بازگشت محمدرضا گلزار به آنتن شبکه سه را شاید بتوان پیش فرضی برای بازگشت فرد دیگری که نامش در کنار او چندی قبل دیده شد هم به حساب آورد و منتظر اعلام خبر بازگشت رضا رشیدپور هم بود.

در مقطعی (تابستان امسال) اعلام شد گلزار و رشیدپور قرار است به تلویزیون بازگردند، اما از سوی برخی فعالان وقت آنتن، این رویکرد با انتقاد همراه شد که در نهایت اجرایی کردن آن را به تعویق انداخت.


بیشتر بخوانید:  سلبریتی‌ها برای حضور در برنامه‌های صدا و سیما چقدر پول می‌گیرند؟


رشیدپور در همان زمان به این ماجرا واکنش نشان داد و از اجرای مسابقه «سیم آخر» انصراف داد و تصمیم گرفت در زمان مناسب‌تری به تلویزیون بیاید، اما گلزار واکنشی به انتقاد‌ها نداشت تا حالا که اجرای مسابقه «پانتولیگ» توسط او رسما از سوی صداوسیما اعلام شده است.

وی علاوه بر محبوبیت در بازیگری جزو بازیگران ثروتمند سینمای ایران است. یکی از محبوب‌ترین هنرمندان کشورمان در حال حاضر، بدون شک محمدرضا گلزار است.

گلزاریک هنرمند تمام عیار به شمار می‌رود، زیرا علاوه بر بازیگری، در حوزه‌های مد و خوانندگی نیز فعالیت دارد و در انواع ورزش‌ها هم ماهر است.

ارسال نظر