تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

کنایه تند اماراتی‌ها به مهدی طارمی بعد از گریه‌هایش+ عکس

پس از اینکه مهدی طارمی در دیدار شب گذشته مقابل سوریه اخراج شد و روی سکو‌ها اشک می‌ریخت، برخی صفحات اماراتی به خوشحالی این بازیکن مقابل تیم ملی کشورشان کنایه زدند.

اقتصاد۲۴- مهاجم تیم ملی ایران که در بازی با امارات شادی پس از گل خاص و کنایه آمیزی را انجام داده بود، در خلال برگزاری مسابقه دیشب ایران و سوریه، از سوی اماراتی‌ها مورد کنایه قرار گرفت.

داستان به شعار‌های هواداران اماراتی، یک شب قبل از برگزاری دیدار با ایران بازمی‌گردد. جایی که آن‌ها در خیابان‌های قطر شعار سر دادند که «ایرانی گوش کن، اشکت را درمی‌آوریم» و بازیکنان تیم ملی از جمله مهدی طارمی، پس از گلزنی مقابل امارات، دستان خود را به نشانه گریه کردن مقابل چشمان خود گرفته و اینگونه به رجزخوانی هواداران حریف پاسخ دادند.

حالا و پس از اینکه مهدی طارمی در دیدار شب گذشته مقابل سوریه اخراج شد و روی سکو‌ها اشک می‌ریخت، برخی صفحات اماراتی به خوشحالی این بازیکن مقابل تیم ملی کشورشان کنایه زده و به نوعی از دریافت کارت قرمز طارمی ابراز رضایت کردند.


بیشتر بخوانید:نتیجه بازی ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا


صفحه توئیتری امارات اسپورت با انتشار ویدیویی از اشک ریختن طارمی و ارسال یک ایموجی خنده، نوشت: «مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی پس از اخراج در هنگام تماشای ضربات پنالتی گریه می‌کند. کلیپی که ارزش انتشار دارد 😁»

منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر