تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

استوری جنجالی بازیگر زن جوان درباره خودکشی + عکس

بازیگر زن جوان ایرانی که اخیرا در صفحه شخصی اش صحبت‌هایی درباره خودکشی منتشر کرد.


اقتصاد۲۴- بازیگر زن جوان ایرانی که اخیرا در صفحه شخصی اش صحبت‌هایی درباره خودکشی منتشر کرد.

صحرا اسداللهی بازیگر زن جوان ایرانی که اخیرا در رئالیتی شو پدرخوانده حضور داشت، با عنوان درخواستی از مخاطبان صفحه رسمی اش در فضای مجازی، موجب نگرانی برخی از دوست دارانش شد.

او نوشت: دوستان ازتون میخوام اگه تو زندگیتون تا حدی به مرز ناامیدی رسیدین که به خودکشی فکر کردین یا اگه این اقدام رو انجام دادین برام تو دایرکت بنویسین من همه پیام هاتون رو در دایرکت میخون


بیشتر بخوانید: وزیر ارشاد از الناز شاکردوست عذرخواهی کرد


صحرا اسداللهی کیست؟

صحرا اسدالهی متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که تجربه کارگردانی مستند و فیلم کوتاه را هم دارد. وی بازیگری را نزد استاد سمندریان از تئاتر شروع کرد و هرساله چندین اجرای عموم در تئاتردارد که هر کدام تجربه‌های متفاوتی برای وی محسوب می‌شود و در این مدیوم سه بار برنده‌ی بازیگری تیاتر شده است. بازیگری در سینما را به صورت حرفه‌ای با بازی در "فروشنده" اصغر فرهادی شروع کرد و درکارنامه‌ی او کار‌هایی مثل: ارادتمند نازنین عبدالرضا کاهانی، بیا از گذشته حرف بزنیم حمید نعمت الله، و فیلم سینمایی آپاندیس و دریاچی ماهی و همچنین ۷ فیلم سینمایی دیگر دیده میشود.

او علاوه بر فعالیت در سینما و تئاتر درتلویزیون هم با سریال‌هایی مثل دلدار، از یاد‌ها رفته، در جست و جوی آرامش، شرایط خاص و. توانسته حضوری فعال داشته باشد. این بازیگر که هم اکنون دانشجوی کارگردانی در مقطع فوق لیسانس دانشگاه سوره است دو فیلم مستند داستانی بلند ساخته که ۱۳ جایزه بین المللی و ۱۷ بار کاندید شدن را درکارنامه خود دارد که برای فیلم تست دوربین توانست جایزه‌ی بهترین کارگردانی را از فستیوال wind امریکا black moon غنا و ورشوی لهستان... و چندین جایزه‌ی جهانی را ازآن خود کند.

ارسال نظر