تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

عکس جدیدی که حدیثه تهرانی از سفرش منتشر کرد

حدیثه تهرانی با تصاویری که از خودش به اشتراک می‌گذارد نشان داده که سفر کردن از اولیت‌های زندگی‌اش است.

اقتصاد۲۴- حدیثه تهرانی با تصاویری که از خودش به اشتراک می‌گذارد نشان داده که سفر کردن از اولیت‌های زندگی‌اش است.

حدثیه تهرانی بازیگر ۳۹ ساله و سرشناسی است که در سریال «شاید برای شما هم اتفاق بی‌افتد» ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی می‌باشد، از کلاس‌های بازیگری شروع کرد و با قاب تلویزیون به شهرت رسید و حالا همسرش هم یک هنرمند موسیقی است.

تنها یک خواهر بزرگتر بنام هانیه، دکترای ژنتیک و ساکن آلمان دارد خانم حدیثه با اینکه از دوران نوجوانی عاشق بازیگری بود، اما خانواده صرفا زمانی اجازه به حضور او در این رشته دادند که بتواند لیسانس بگیرد.


بیشتر بخوانید: خانم بازیگر معروف هالیوود باحجاب شد! + عکس


ازدواج و همسرش

حدیثه تهرانی چندین سال است با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده و متاهل می‌باشد.

بیوگرافی کیان مقدم

کیان مقدم متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۶ در تهران، خواننده است در ۱۲ سالگی با ساز “سه تار” استعدادش را در موسیقی به منصه ظهور گذاشت و شگفتی اساتیدش را برانگیخت در سال‌های بعد به نواختن ” گیتار” روی آورد همزمان که در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کرد، تحصیلات خود را در زمینه گیتار نزد اساتید بزرگی همچون ” سیمون آیوازیان ” و ” شاهین علوی” پشت سر گذاشت، در زمینه آواز و خوانندگی تحت تعلیم اساتید به نامی، چون ” محمد نوری ” و ” ناریه چولاکیان” قرار گرفت همچنین آهنگسازی را در حضور استاد فخرالدینی فرا گرفت وی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در صنعت صدابرداری آغاز کرد که در این عرصه هم فعالیت‌های قابل توجه و شایان ذکری را در کارنامه هنری خود به ثبت رسان او تا الان یک آلبوم از خود انتشار داده است.

ارسال نظر