تاریخ انتشار: ۰۵:۱۰ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
دلار روند صعودی داشت

آخرین قیمت دلار در سال ۱۴۰۲

اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۴۲ تومان است

اقتصاد۲۴- امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه آخرین روز کاری کشور در سال ۱۴۰۲ بود و بررسی‌ها حکایت از تداوم نوسان صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه دارد.
در معاملات روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به نرخ ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان معامله می‌شود. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۵۱ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۷۰ تومان رسیده است. از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۴۲ تومان است.

در کنار مرکز مبادله، امروز در صرافی ملی قیمت خرید دلار آمریکا ۴۳ هزار ۳۷ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان اعلام شد. از سوی دیگر قیمت خرید یورو ۴۶ هزار و ۸۷۷ تومان و قیمت فروش یورو ۴۷ هزار و ۳۵۱ تومان بود.

ارسال نظر