اقتصاد۲۴- در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز پنجشنبه، این شرکت سال ۲۰۲۳ را با تحویل ۱۰۱۱۲ دستگاه خودرو در سراسر جهان و حاشیه سود ۲۷.۲ درصدی و ۲.۶۶ میلیارد یورو (۲.۹۱ میلیارد دلار) درآمد بهترین سال خود نامید.
چین با ۸۴۵ دستگاه خودرو، سومین بازار بزرگ لامبورگینی در سال گذشته است. در این بیانیه آمده که این شرکت ۳۰۰۰ خودرو به ایالات متحده و ۹۶۱ خودرو به آلمان فروخته است.
لامبورگینی، بخشی از گروه فولکس واگن آلمان، روابط طولانی مدت با چین را حفظ کرده تا جایی که شاسی بلند Ursus این شرکت اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد. سال گذشته، این شرکت جشنهای شصتمین سالگرد تاسیس خود را با یک تور متشکل از ۴۰ وسیله نقلیه و در مسیری به طول ۸۰۰ کیلومتر در شمال غربی چین برگزار کرد.