تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳

مرور زندگی منوچهر هادی و خانواده مذهبی او + عکس

خانواده منوچهر هادی از خانواده‌های پرجمعیتی هستند که ارتباط عاطفی زیادی با هم دارند و اغلب مهمانی‌ها و دورهمی هایشان گویای این ارتباط عاطفی عمیق است

اقتصاد۲۴- منوچهر هادی کارگردان معروف سینما و تلویزیون است که با سریال‌هایی، چون دلدادگان و عاشقانه به شهرت رسید. او همسر سابق یکتا ناصر است. یکتا ناصر در گفت‌وگویی مطرح کرد که در سال ۱۴۰۱ از منوچهر هادی جدا شده‌است. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان در خدمت شما هستیم.
منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی کیست؟

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال ۶۳ و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.
این کارگردان جوان در خانواده‌ای پرجمعیت ۱۱ نفره‌ای متولد شد و ۵ خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.
خانواده منوچهر هادی از خانواده‌های پرجمعیتی هستند که ارتباط عاطفی زیادی با هم دارند و اغلب مهمانی‌ها و دورهمی هایشان گویای این ارتباط عاطفی عمیق است.

عکس قدیمی منوچهر هادی از ۲۱ سال پیش و تصاویری از خانواده پدری او را ببینید. او کارگردانی سریال‌هایی مثل دلدادگان و خوب بد زشت و همچنین فیلم رحمان ۱۴۰۰ را بر عهده داشته است. وی همچنین با ساخت فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم که در گیشه موفق بودند یکی از کارگردان‌های پول‌ساز و موفق به‌شمار می‌رود.

عکس قدیمی منوچهر هادی و تصاویری از خانواده پدری اش

منوچهر هادی متولد سال 51 و اهل تهران و کارگردان است. منوچهر هادی با یکتا ناصر بازیگر سینما ازدواج کرد و به تازگی از هم جدا شدند  و دختری به نام صوفیا دارند. منوچهر هادی فرزند شهید در جنگ تحمیلی است.

ارسال نظر