تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳

هوای تهران گرم می‌شود

اداره‌کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دما برای این استان طی هفته جاری خبر داد.

اقتصاد۲۴- براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، امروز (۱۳ فروردین) با عبور موج ضعیفی در نیمه شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره‌ای از نقاط، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در نواحی جنوبی و غربی و ارتفاعات مورد انتظار است.

همچنین برای روز‌های سه‌شنبه تا جمعه (۱۴ تا ۱۷ فروردین) آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۷ فروردین) نیز افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.


بیشتر بخوانید:  بهار پربارش برای تمام کشور


روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) آسمان شهر تهران، صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و در روز چهارشنبه (۱۵ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با کمینه دمای منفی ۹ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر