تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

مسلمانان با حفظ وحدت باید مانع از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی شوند

علی صیادزاده سرپرست صنایع لاستیک سهند ۱۷ فروردین‌ماه در روز جهانی قدس ضمن شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی پرشور و باشکوه مردم روزه‌دار در دفاع از آزادی و آزادگی که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد با مردم مظلوم فلسطین و شهدای مقاومت تجدید میثاق کرد.

اقتصاد۲۴- به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، صیادزاده حضور پر شور مردم در این روز را نشان از بالندگی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین دانست و افزود: مقاومت هر روز قوی‌تر و رژیم کودک‌کش صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و به امید خدا این رژیم منحوس رو به اضمحلال است.

وی در ادامه گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از نقض فاحش حقوق بشر دارد و این جنایات با حمایت شیطان بزرگ آمریکا و برخی کشور‌های غربی به وقوع می‌پیوندد؛ لذا وظیفه تمام مسلمانان حفظ وحدت و همدلی در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مساله اول جهان اسلام است.

سرپرست صنایع لاستیکی سهند افزود: امروز جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن مدارس و بیمارستان‌ها بر کسی پوشیده نیست جوامع بشری باید مانع این نسل‌کشی شوند. همچنین گروه‌های مقاومت و آزادیخواهان باید با حفظ وحدت در مقابل این جنایات قد علم کنند و آن‌ها را به سزای اعمالشان برسانند.

صیادزاده در پایان با اشاره به نسل‌کشی اشغالگران صهیونیستی در غزه بر لزوم آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط تاکید کرد و افزود: بدون شک تعیین سرنوشت غزه و حاکمیت سرزمین قدس حق مردم فلسطین است و آینده این کشور تنها با بازگشت فلسطینیان به موطن مادری خود و برگزاری انتخابات آزاد مشخص خواهد شد.

ارسال نظر