تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

سحر زکریا بازیگر پر حاشیه ممنوع الفعالیت شد! + عکس

سحر زکریا، بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بسیار فعال بود با انتشار پستی از ممنوعیت فعالیت خود به مدت ۶ ماه خبر داد.


اقتصاد۲۴- سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار پستی از ممنوعیت فعالیت خود به مدت ۶ ماه خبر داد. او در این پست نوشت: دوستان، از امروز تا ۶ ماه، بنده حق گذاشتن هیچگونه استوری و پست را نخواهم داشت. امیدوارم روزگار خوشی در پیشتان باشد.

شروع بازیگری و آغاز شهرت سحر زکریا

سحر زکریا با بازی در سریال «در پناه تو» که نقش دخترعموی رامین را بازی کرد به دنیای بازیگری پا گذاشت. پس از آن با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاتر‌های گوناگون استعدادش را نشان داد. عده‌ای معتقدند که زکریا با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» دیده شد و دوباره به تلویزیون بازگشت در چند مجموعه تلویزیونی بازی کرد.

بازی سحر زکریا در مجموعه طنز «قطار ابدی» که در نقش همسر رابین‌هود ظاهر شد او را تاحدودی به شهرت رساند، اما سریال طنز «پاورچین» موجب شد که استعداد‌های نهفته سحر زکریا برای بازی در نقش کمدی هم نشان داده شود و او را به محبوبیت نزد مخاطب رساند. ادامه همکاری زکریا با مهران مدیری با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مدیری از قبیل "پاورچین" و "مرد دوهزار چهره" و نیز "قهوه تلخ" در شهرت او بی تاثیر نبود.

ارسال نظر