تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۳

استایل جذاب هانده ارچل بازیگر ترک فیلم مست عشق + عکس ا

هانده ارچل بازیگر ۳۰ ساله ترکیه‌ای تصاویری به اشتراک گذاشته که حسابی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.


اقتصاد۲۴- هانده ارچل بازیگر ۳۰ ساله ترکیه‌ای تصاویری به اشتراک گذاشته که حسابی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. استایل و طرز پوشش هانده بسیار مورد پسند کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

هانده ارچل (زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو در خانه‌ام را بزن شناخته شد. او از سال ۲۰۲۲، با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترکیه‌ای دارد. نامزد او هاکان سابانچی، پسرِ یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ترکیه است

بازی هانده ارچل در مست عشق

مست عشق فیلم سینمایی به کارگردانی حسن فتحی است. این اثر محصول مشترک ایران و ترکیه است، و سرمایه‌گذاران آن شرکت سیماریا (Simarya Film Production) و شرکت ای‌ان‌جی (ENG yepim medya) هستند.


بیشتر بخوانید: عکس/ تیپ مردانه سمیرا حسن‌پور


تریلر این فیلم که تاریخ اکران آن به دلیل بیماری همه گیر کرونا به تعویق افتاد، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت. در فیلم؛ پارسا پیروزفر نقش مولانا جلال الدین رومی را بازی می‌کند و شهاب حسینی که برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن شد، نقش دوست عزیز مولانا شمس تبریزی را بازی می‌کند.

هانده ارچل در نقش «کیمیا خاتون»، ابراهیم چلیکول در نقش «اسکندر»، بوران کوزوم نقش «علاءالدین»، سلما ارگچ در نقش کررا، بنسو سورال نقش «مریم»، بوراک توزکوپران در نقش «سلطان ولد» بازی می‌کنند.

مست عشق از چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه در ایران اکران می‌شود.

ارسال نظر