تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت ارز

دلار در منطقه معاملاتی جدید به ثبات رسید؟

قیمت دلار امروز بدون نوسان و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. معامله‌گران می‌گویند تحرکات محدود دلار طی دو روز گذشته، متاثر از آرامش نسبی در اخبار سیاسی است.

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار امروز را با تحرکات محدود ۵۰ تومانی آغاز کرد. این اسکناس در نیمه کریدور ششم نوسان دارد و در پله پنج و ششم کانال پنجم در حال معامله است.

معامله‌گران، روند عرضه و تقاضا را متعادل عنوان می‌کنند. به اعتقاد آن‌ها قیمت دلار از الگوی افزایشی، کاهشی و رنج در منطقه‌ای محدود پیروی می‌کند. آن‌ها می‌گویند حرکت صعودی این اسکناس بزرگ‌تر است و زور بازار به بازارساز می‌چربد.

گفتنی است طی روز‌های اخیر سیگنال اخبار سیاسی توانایی تاثیر بر روند قیمت‌ها در بازار ارز را نداشت و ارزپاشی سیاست‌گذار و فشار تقاضا این اسکناس را در منطقه قیمتی فعلی میخکوب کرده است.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی‌ها از بدتر شدن وضعیت اقتصاد ایران حکایت دارد/ ریال همچنان زیر تیغ


بازار ارز کاهشی شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۵۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۷ هزار و ۸۵۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۳۰۰ تومانی با رقم ۶۶ هزار و ۵۵۰ تومان در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۱ هزار و ۴۴۰ تومان در حال معامله است و کاهش ۵۰۰ تومانی دارد. امروز یورو با کاهش نزدیک ۳۰۰ تومانی روی رقم ۶۹ هزار و ۶۳۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار بدون تغییر نسبت به هفته‌های گذشته و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شد.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر