تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ماجرای گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله کردستانی در تهران

دختر جوانی ۱۶ ساله اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن به آغوش خانواده اش بازگشت.


اقتصاد۲۴- دختر جوانی ۱۶ ساله اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن و انجام تحقیقات در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و دستگیری متهم پرونده، به آغوش خانواده اش بازگشت.

هفته گذشته موضوع ربوده شدن دختر جوانی ۱۶ ساله اهل کردستان به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۱۴ هفت چنار به موضوع ورود کردند.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل، قاضی براعه رییس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اعلام شد و کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و کشف حقیقت و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

خانواده دختر اعلام کرده بودند که برای آزادی دخترشان آدم ربا تقاضای ۱۰ میلیارد تومان وجه نقد را کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: قاتلان اجاره‌ای به دام پلیس افتادند


پس از انجام تحقیقات اولیه، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، در کمتر از ۷۲ ساعت متهم را در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین شناسایی و دستگیر کردند.

متهم از همان ابتدا موضوع آدم ربایی را انکار کرد و گفت: با این دختر خانم در فضای مجازی دوست شده بود و دخترخانم به خواست و اراده خودش با او آمده بود و تقاضای پول هم نقشه او بوده است.

به گفته قاضی براعه، دخترخانم هنوز به دادسرا مراجعه نکرده است و حال روحی مساعدی ندارد و خانواده وی اعلام کرده اند که در این سه روز گروگان گرفته شده بود و او را در منزلی حبس و آزار و اذیتش کرده بود که متهم آنرا انکار کرده است.

براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده در حال انجام است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر