تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

مطهری: بازی سنگینی بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال گفت: با توجه به اینکه ۵ روز قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام داده بودیم، سعی کردیم ریکاوری کنیم.

اقتصاد۲۴- حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با استقلال که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: فوتبال پویا و بازی سنگینی بود. با توجه به اینکه ۵ روز قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام داده بودیم، سعی کردیم ریکاوری کنیم. بازیکنان من جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند و مخصوصا در نیمه دوم خیلی خوب بودند. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی، متحد بازی کرد.

او ادامه داد: در بخش ایستگاهی هم خیلی خوب استقلال را کنترل کردیم. بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند، اما لایق ۳ امتیاز بودند. استقلال تیم قابل احترامی است و برایش آرزوی موفقیت دادم. نیمه اول مثل نیمه دوم نبودیم، اما دو مهاجم گذاشته بودم که شاید کسی این کار را نمی‌کرد. در نیمه اول، طراوت نیمه دوم را نداشتیم و سعی می‌کردیم استقلال را کنترل کنیم و برنامه نیمه دوم را اجرایی و عملیاتی کنیم که با تعویض‌ها، تیم جان تازه‌ای گرفت.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا
ارسال نظر