تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشرق پیشتاز بازار سهام

بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته گذشته

بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته سوم اردیبهشت نشان می‌دهد، سهام کشرق در این هفته با رشد ۲۸ درصدی، بیشترین بازدهی و واعتبار با افت ۱۴ درصدی، کمترین بازدهی را کسب کردند.


اقتصاد۲۴- بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که سهام کشرق توانسته است در این هفته با رشد ۲۸ درصدی، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند و با ارزش ۱۶، ۹۳۰ تومان معامله شود.

ثامان و ومشان نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی مثبتی از خود بر جای گذاشتند؛ به نحوی که این دو سهم در این هفته به ترتیب ۲۱ و ۱۲ درصد افزایش قیمت داشتند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته ثامان به قیمت ۲، ۳۸۸ و ومشان به ۵۹۰ تومان رسیدند.

در طرف مقابل، اما در جریان بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده، کمتر بوده است؛ به طوری‌که واعتبار و ناما با افت ۱۴ و ۱۳ درصدی بیشترین کاهش قیمت را میان رقبای خود در بازار سهام ثبت کرد. پارسیان نیز دیگر سهم کم‌بازده هفته سوم اردیبهشت بود و با کاهش ۱۲ درصدی به ۲۹۰ تومان رسید. همچنین قپیرا و کفپارس نیز در این هفته ۱۲ و ۱۱ درصد افت قیمت داشتند و قیمت ۹۳۲ و ۳۱۳ تومان را روی تابلو ثبت کردند.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر